La maternitat torna a les dones éssers polifacètics!

dijous, 29 de novembre del 2012

Fira Creativa 2012


Es la primera vegada que he anat a la Creativa que fan a La Farga de l'Hospitalet i he de reconèixer que es una bogeria (en positiu)!! Si us agraden les manualitats, el patchwork, les màquines de cosir, l'scrapbook, etc, embogireu només hi entreu per la porta.

Hi ha tantes coses que em volia endur..., però sempre hem de racionalitzar una mica (una miiiica i prou!), i finalment he comprat feltre de colors per fer un centre de jocs pel bressol del bebè, botons, cascabells, teles per folrar el capçal del nostre llit, un kit per fer un costurer, un altre per fer-me una bossa amb l'estelada i cinta de biaix, que no en tenia i sempre va bé! Quasi res, eh? Ara només em falta posar-hi ganes i anar fent a poc a poc.

La fira estava molt animada, a part dels stands variats hi ha un munt de tallers, tant per grans com per petits, que feien molt bona pinta, però nosaltres hem arribat cap a la una, hem anat tard a per tot arreu i el bebè es massa petit com perquè fem cap taller junts, així que : un altre any serà! I serà, segur!

Jo, a casa, tinc una màquina de cosir, una Alfa Inicia de la que estic molt orgullosa i que ja ha cosit moltíssimes coses. Ja està més que amortitzada. Ara el que em faria falta es una màquina d'overlock perquè l'Alfa no té aquesta opció i per evitar fer doble vora el punt overlock es el millor, però em sembla que m'hauré d'esperar per comprar-la. A la fira n'he vist un parell. Ara bé, quant a màquines, al Creativa podeu provar-ne les que volgueu i us asseguro que hi ha veritables "monstres" de la tecnologia! Ostres, hi havia una Singer que tenia un preu que m'ha espantat, però segur que pot fer fins i tot el sopar si s'ho proposa! 

Doncs bé, plego que el petit em reclama! Conclusió : no us perdeu el Creativa si sou unes manetes, tant si aneu a classes com si, com jo, sou autodidactes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada