La maternitat torna a les dones éssers polifacètics!

dimarts, 9 d’abril del 2013

Aplicació pel mòbil!

Quasi se'm passa, volia escriure una entrada petitona sobre una aplicació que fa uns dies em vaig descarregar, l'app de la web e-lactancia que tants dubtes m'ha tret.

Per les que doneu el pit als i les vostres petitons i us heu de medicar pel motiu que sigui, aquesta web creada pel pediatra Dr. Paricio de l'Hospital Marina Alta d'Alacant ha ajudat a sortir de dubtes a moltes mares sobre els possibles efectes negatius vers la llet materna i la composició dels medicaments..., aquí us deixo l'enllaç de la web :


Personalment m'ha ajudat a saber si l'inhalador que em recepten per l'asma o un medicament per destapar el nas podien tenir efectes adversos, tranquilitza molt poder consultar aquesta web, es ràpida, clara i entenedora!


Doncs les que tingueu un d'aquests mòbils tan moderns també us podeu descarregar l'app, que es diu LACTATION lite, es gratuïta i tan eficaç com la web. Fa uns dies em van haver d'administrar ventolín per fer-me una espirometria i, per descomptat, vaig preguntar si interferia d'alguna manera amb la lactància. L'infermera va anar a buscar un metge per preguntar-ho i en el temps que ella va tardar a tornar jo ja ho havia consultat al meu mòbil. Es molt útil, de debò!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada