La maternitat torna a les dones éssers polifacètics!

dimecres, 24 d’abril del 2013

Panell de joc per a bebès

Una altra manualitat per a regalar als petitonets. Al cigru li estic fent un panell de joc que serveix tant per tenir-lo entretingut com per ajudar-lo a desenvolupar la psicomotricitat fina. Es fa de feltre i porta : una cremallera, un cordill per lligar i fer llaços, un botó que pot cordar i descordar, una tanca de velcro, i un botó d'snap. L'he fet seguint el model d'un llibre de manualitats que el meu home ens va regalar al cigru i a mi (perquè hi ha de tot, des de coses que li podem fer als petits fins a coses per a fer plegats).

Fan falta dos retalls de feltre de 40 x 30 cm, aproximadament, dels colors que volgueu. I retalls de colors variats pels "jocs" (dos triangles grans i un de petit). Una cremallera, un cordill, un snap, un botó gran, un tall de velcro.

Comencem cosint dues tires de feltre als laterals de la cremallera i, segidament, cosint la cremallera per la part del feltre a la base. Jo he continuat cosint el primer triangle vermell on anirà cosint el botó i tot seguit, cosint el cordill.



A continuació cosim l'anvers del velcro al 2n triangle i el triangle a la base de feltre. La disposició de cada peça la decidiu vosaltres. I cosim el botó gros a l'altre triangle vermell.



Jo hi he afegit un 3r triangle amb un snap a l'extrem superior dret. A les següents fotos podeu veure el panell acabat. Quan tingueu tots els entreteniments cosiits al feltre davanter, heu d'ajuntar les dues cares dels feltres i cosir-les per tres dels costats, deixant-ne un de lliure per poder-lo farcir amb un rectangle d'escuma. Jo vaig reciclar un coixí vell i en vaig fer servir l'escuma, però també podeu utilitzar buata gruixuda, si voleu. El resultat :

El panell. Surt la imatge invertida, no ho puc solucionar!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada